Gränslöst besöker Fadershuset

01.06.2016 10:37

Gränslöst  besökte Fadershuset i Ukraina i mitten på maj.

Frida och Emelie packade väskorna och åkte till organisationen vi stödjer.

Ni kan läsa lite inlägg de skrev på vår facebook 

 

Här är lite reflektion från Frida efter hemkomsten;

" Wow. Det är typ allt jag har att säga efter den här resan, jag tappar alla ord. Fadershuset är den finaste, mest underbara organisation jag någonsin vetat om. Aldrig kunde jag för mitt liv tro att sådana genuina, äkta och storhjärtade människor ens existerade. De lever verkligen för att hjälpa människor, deras jobb är deras liv. De bor på dessa center bland alla människor för att alltid kunna finnas tillgängliga. De är verkligen en enda stor bamsefamilj.  

Ni MÅSTE kolla upp Fadershuset och läsa om allt de gör. Igår när jag pratade med Emelie sa jag till henne att ingen som inte varit i Ukraina, besökt organisationen och sett med egna ögon kommer någonsin kunna förstå hur fantastiskt det verkligen är. Jag superlängtar till nästa gång jag åker dit. Saknar dem redan! "

 

Kontakt

Gränslöst

granslost@hotmail.com

Stybbvägen 3
8514 32 Skutskär

073-836 3254

Sök på webbsidan

© 2013 All rights reserved.

Drivs av Gränslöst